A A A

Porady

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

programy lojalnościowe
Programy lojalnościowe są przede wszystkim jednym z narzędzi marketingowych mających na celu budowanie relacji z klientem. Jednak każdy kto takowy posiada, czerpie z niego mnóstwo korzyści. Wszystkie dodatkowe promocje, rabaty informacje o nadchodzących akcjach: oto zalety posiadania programów lojalnościowych. Jakie jeszcze atuty mają tego typu programy?

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

AI
Powszechnie znane jest zainteresowanie, innowacyjność i y rozgłos wokół różnych rodzajów sztucznej inteligencji (AI) - uczenia maszynowego, sieci neuronowych i wizji komputerowej (CV). Mniej znane jest natomiast powracające zainteresowanie i wykorzystanie nowoczesnych systemów wizyjnych (MV) przez operatorów i przedsiębiorców magazynowych.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Kontrola jakości 2
Wciąż najważniejszym czynnikiem decydującym o zakupie danego produktu przez klienta jest jakość. Bardzo duży odsetek klientów niezadowolonych z jakości wyrobu będzie go unikał w przyszłości.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Programy certyfikujące
Jako konsument, z pewnością chcesz kupować jedynie godne zaufania produkty od sprawdzonych, dobrych firm. Pragniesz też mieć dostęp do wiarygodnych usług, które spełnią twe wymogi. Jeśli zaś sam jesteś sprzedawcą, zapewne chciałbyś aby klient Ci zaufał, ponieważ sam wielokrotnie masz okazje doświadczyć perspektywy kupującego. Sprawdź zatem, jakie certyfikaty są uznawane i gwarantują rzetelność firmy i jakość usług oraz produktu. Dzięki ich uzyskaniu, przekonasz klienta, iż twoja marka jest wiarygodna.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

sklep internetowy
Chcesz założyć sklep internetowy? W takim razie musisz wiedzieć, co wiąże się z prowadzeniem biznesu. Obecnie bardzo ważną częścią strategii marketingowej jest marketing internetowy. O promocję w sieci muszą zadbać nie tylko sklepy internetowe, ale w zasadzie wszystkie firmy, które chcą osiągnąć sukces w swojej branży. W dzisiejszym artykule opowiemy, jak wypromować sklep internetowy w Internecie.