Otwartość na zmianę i zarządzanie kompetencjami można określić jako „supermoc” organizacji. Dzięki niej firma rozwija się, szybko reaguje na to, co się dzieje na rynku i adaptuje do nowej rzeczywistości. A ta w 2022 roku stawia przed biznesem wiele wyzwań. O tym, dlaczego warto podążać za zmianą, jak ją przeprowadzić, aby nie była „podróżą w nieznane” i co robić, żeby przekonać do niej pracowników opowiada Dominika Frydlewicz, HR Manager firmy Cedo.
Zarządzanie firmą w praktyce
Dobry komunikat to komunikat właściwie zaadresowany – o komunikacji wewnętrznej w zakładzie produkcyjnym
Jak wynika z raportu Deloitte Trendy HR 2018 poczta elektroniczna (98%) i telefon (92%) to 2 najczęściej wykorzystywane firmowe kanały komunikacyjne. Ale co w sytuacji, jeśli znaczna część zespołu nie posiada służbowego telefonu i adresu mailowego – jak chociażby w przypadku dużych zakładów produkcyjnych? Komunikacja online nie wystarczy, a do gry wchodzą inne narzędzia. Jak je dobrać i dlaczego to tak istotne? Opowiada o tym Dominika Frydlewicz, HR Manager firmy Cedo.
Kaizen - na czym polega i jak wdrożyć skutecznie Kaizen w firmie?
Metoda Kaizen jest kojarzona przede wszystkim z usprawniania procesów produkcyjnych. Od kilka lat coraz częściej możemy spotkać się z różnymi szkoleniami, artykułami czy też książkami mówiącymi o zarządzaniu tą metodą. Ale czy Kaizen to tylko usprawnienie w obszarach produkcyjnych?
Strona 1 z 6