A A A
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Social media marketing uznawany jest obecnie za jedną z najskuteczniejszych form reklamy w sieci. W jaki sposób można osiągnąć najlepsze wyniki przy promocji w mediach społecznościowych?

 

1. Social ads

Pod tym terminem znajduje się szeroka gama metod reklamowych oferowanych przez media społecznościowe, na przykład przez Facebooka, Instagrama, Snapchata, YouTube’a, a także innych serwisów tego typu.

 

Główną zaletą social ads jest możliwości ich personalizacji. Media społecznościowe dysponują szeroką gamą informacji dotyczących swoich użytkowników, w tym między innymi ich wieku, płci, lokalizacji, statusu związku, zainteresowań czy zachowań. W związku z tym możliwe jest skierowanie konkretnych reklam do najbardziej zainteresowanych nimi grup docelowych.

 

2. Influencer marketing

W kontekście marketingu w mediach społecznościowych bardzo dobre rezultaty przynosi również influencer marketing, czyli działania marketingowe oparte na popularności influencerów – znanych osobistości w internecie.

 

To najczęściej reklama odbywająca się w mediach typu Instagram, Snapchat, Facebook czy YouTube, która polega na prezentacji produktów czy usług danej firmy przez influencera. W ten sposób przekaz dociera do jego fanów, którzy są bardziej skłonni do skorzystania z rekomendowanej oferty.

 

Działania tego typu najczęściej prowadzi agencja influencer marketing, która zajmuje się kreacją oraz realizacją kampanii. Usługi oferuje między innymi agencja tearsofjoy.pl, która ma na swoim koncie wiele udanych akcji z najpopularniejszymi influencerami w Polsce.

 

3. Content marketing

W kontekście mediów społecznościowych bardzo duże znaczenie posiada także content marketing, czyli marketing treści.

 

To metoda reklamy, która bazuje na tworzeniu wartościowych, przydatnych, pomocnych treści, na przykład artykułów, infografik, podcastów, filmów, a przez to promowanie określonych firm, ich usług oraz produktów. Dobry content powoduje, że reklama staje się bardziej wiarygodna, a reklamowana firma staje się partnerem, któremu można zaufać.

Nasze serwisy

aobiznes250x67   KAIZEN logo   wbiznesie logo eDokumenty logo