A A A

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Wiele osób uważa, że web push to krótsza forma spamowych reklam, zalegających w skrzynce poczty elektronicznej. Technologia, mająca swoją premierę w 2015 roku została jednak stworzona z myślą o odbiorcach, którzy ignorują mało angażujące treści. Coraz więcej użytkowników decyduje się na subskrypcję wiadomości web push. Warto zatem wiedzieć, jakie korzyści płyną z otrzymywania krótkich i zwięzłych komunikatów.

 

Push powiadomienia często traktowane są jako odpowiednik newsletterów. Biuletyny reklamowe wymagają jednak bardziej zróżnicowanych działań kreacyjnych. Wiadomości push mają natomiast uniwersalny charakter, a ich tworzenie ogranicza się do selekcji odpowiedniej grafiki i krótkiego tekstu. Najwięcej notyfikacji generują duże serwisy internetowe. Komunikaty wyświetlane są na desktopie, dzięki czemu użytkownik nie musi odwiedzać danej witryny, by być na bieżąco z udostępnianymi w jej obrębie treściami. Internauta może stać się subskrybentem ulubionego sklepu bez konieczności podawania danych osobowych lub adresu poczty elektronicznej. Nie omijają go zatem atrakcyjne oferty oraz rabaty, a jego skrzynka nie jest zapełniona nadmiarem zbędnych wiadomości reklamowych. Szczegółowe informacje na temat specyfiki platformy znaleźć można na stronie https://push-ad.com/pl/powiadomienia-push-czym-sa/.

Prostota i funkcjonalność

Spersonalizowane komunikaty to przydatne rozwiązanie, z którego korzyści czerpią zarówno kreatorzy powiadomień, jak i subskrybenci. Platforma pozwala zaoszczędzić czas, gdyż notyfikacje wyświetlane są niezależnie od aktywności danej przeglądarki. Web push nie jest spamem, dzięki czemu poczta elektroniczna nie zapycha się zbędnymi wiadomościami, które nie są interesujące dla konkretnego klienta. Powiadomienia znikają samoistnie, a ich obsługa jest niezwykle prosta.

Spersonalizowane komunikaty to przydatne rozwiązanie w sektorze reklamy online. Warto również zdecydować się na subskrypcję wiadomości, by być na bieżąco z ofertami sklepów internetowych lub artykułami, odpowiadającymi naszym zainteresowaniom.