Chcesz, żeby klient lub kontrahent zapamiętał Twoją firmę i wkrótce wrócił z kolejnymi transakcjami? A może chcesz nagrodzić pracowników symbolicznym podarunkiem, który będzie wiązał się z marką? Wino może być eleganckim podziękowaniem lub wyrazem uznania, ale warto go spersonalizować z przedsiębiorstwem i dać się zapamiętać przez graficzną etykietę, która zapadnie w pamięć. W jaki sposób sprzedaż hurtowa wina pozwoli Ci zaskoczyć Twoich klientów oryginalnym podarunkiem?
Sprzedaż hurtowa wina - pomysł na marketing marki
Wino może pomóc Ci wypromować firmę, a już na pewno zdobyć zaufanie ważnych klientów. Dzięki takiemu eleganckiemu podarunkowi, w postaci wysokiej jakości alkoholu można:
- być postrzeganym jako kluczowy partner biznesowy o wysokiej kulturze osobistej;
- zaskoczyć klienta wyszukanym i oryginalnym prezentem;
- zdobyć szacunek i uznanie;
- prowadzić skuteczną kampanię marketingową.
Wino, które podkreśla smak firmy
Można podkreślać profesjonalizm swojej firmy, wręczając oryginalne prezenty ważnym klientom. Takimi są z pewnością wina, które na pewno zostaną wykorzystane. Wysokiej klasy wina podkreślają smak potraw, są obiektem degustacji lub przyjemnym rytuałem wieczornego odpoczynku.Wino może kojarzyć się z Twoją marką, jeśli zostanie opatrzone właściwą etykietą. Wystarczy umieścić na niej logo firmy, krótkie podziękowanie lub przypomnienie o wydarzeniu, które Twoja firma organizowała. Każdy klient, partner, pracownik lub kontrahent poczuje się wyróżniony, otrzymując symboliczny trunek z dedykowaną etykietą.
Wino na ważne uroczystości i codzienne spotkania
Sprzedaż hurtowa wina pomaga firmom w skutecznej promocji, która jest wyrażana w oryginalny sposób. Jest ono trunkiem, który łatwo się nie przeterminuje, dlatego zakup większej ilości butelek jest przyszłościową inwestycją.Spersonalizowane alkohole można zabrać z sobą wszędzie, gdzie firma chce zdobyć uznanie, przyciągnąć nowych klientów, podziękować dotychczasowym lub wypromować się. Świetne ku temu są następujące okoliczności:
- targi, spotkania i konferencje jako dodatek do przekazywanej wiedzy lub zachęcenie do nawiązania współpracy;
- podpisanie ważnej umowy lub kontraktu;
- święta lub inne ważne okoliczności;
- spotkania partnerów lub klientów;
- rocznice istnienia firmy.
Wino może być oryginalnym dodatkiem albo skutecznym instrumentem marketingowym. Kiedy wizytówki, długopisy lub kalendarze stały się już opatrzone, wino swoją elegancją, smakiem i prestiżem na pewno zaskoczy i da się zapamiętać. Wraz z nim firma może cieszyć się uznaniem i przychylnością klientów w kolejnych transakcjach handlowych, a także zawiązaniem długoletnich relacji.
Artykuł powstał dzięki współpracy z firmą WineNavigator.
