Porady
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

cytonn photography n95vmlxqm2i unsplash
Chcesz, żeby klient lub kontrahent zapamiętał Twoją firmę i wkrótce wrócił z kolejnymi transakcjami? A może chcesz nagrodzić pracowników symbolicznym podarunkiem, który będzie wiązał się z marką? Wino może być eleganckim podziękowaniem lub wyrazem uznania, ale warto go spersonalizować z przedsiębiorstwem i dać się zapamiętać przez graficzną etykietę, która zapadnie w pamięć. W jaki sposób sprzedaż hurtowa wina pozwoli Ci zaskoczyć Twoich klientów oryginalnym podarunkiem?

 

 

 

 

 

 

Sprzedaż hurtowa wina - pomysł na marketing marki

Wino może pomóc Ci wypromować firmę, a już na pewno zdobyć zaufanie ważnych klientów. Dzięki takiemu eleganckiemu podarunkowi, w postaci wysokiej jakości alkoholu można:

  • być postrzeganym jako kluczowy partner biznesowy o wysokiej kulturze osobistej;
  • zaskoczyć klienta wyszukanym i oryginalnym prezentem;
  • zdobyć szacunek i uznanie;
  • prowadzić skuteczną kampanię marketingową.

 

Wino, które podkreśla smak firmy

Można podkreślać profesjonalizm swojej firmy, wręczając oryginalne prezenty ważnym klientom. Takimi są z pewnością wina, które na pewno zostaną wykorzystane. Wysokiej klasy wina podkreślają smak potraw, są obiektem degustacji lub przyjemnym rytuałem wieczornego odpoczynku.Wino może kojarzyć się z Twoją marką, jeśli zostanie opatrzone właściwą etykietą. Wystarczy umieścić na niej logo firmy, krótkie podziękowanie lub przypomnienie o wydarzeniu, które Twoja firma organizowała. Każdy klient, partner, pracownik lub kontrahent poczuje się wyróżniony, otrzymując symboliczny trunek z dedykowaną etykietą.

 

Wino na ważne uroczystości i codzienne spotkania

Sprzedaż hurtowa wina pomaga firmom w skutecznej promocji, która jest wyrażana w oryginalny sposób. Jest ono trunkiem, który łatwo się nie przeterminuje, dlatego zakup większej ilości butelek jest przyszłościową inwestycją.Spersonalizowane alkohole można zabrać z sobą wszędzie, gdzie firma chce zdobyć uznanie, przyciągnąć nowych klientów, podziękować dotychczasowym lub wypromować się. Świetne ku temu są następujące okoliczności:

  • targi, spotkania i konferencje jako dodatek do przekazywanej wiedzy lub zachęcenie do nawiązania współpracy;
  • podpisanie ważnej umowy lub kontraktu;
  • święta lub inne ważne okoliczności;
  • spotkania partnerów lub klientów;
  • rocznice istnienia firmy.

Wino może być oryginalnym dodatkiem albo skutecznym instrumentem marketingowym. Kiedy wizytówki, długopisy lub kalendarze stały się już opatrzone, wino swoją elegancją, smakiem i prestiżem na pewno zaskoczy i da się zapamiętać. Wraz z nim firma może cieszyć się uznaniem i przychylnością klientów w kolejnych transakcjach handlowych, a także zawiązaniem długoletnich relacji.

Artykuł powstał dzięki współpracy z firmą WineNavigator.