Porady
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

programy lojalnościowe
Programy lojalnościowe są przede wszystkim jednym z narzędzi marketingowych mających na celu budowanie relacji z klientem. Jednak każdy kto takowy posiada, czerpie z niego mnóstwo korzyści. Wszystkie dodatkowe promocje, rabaty informacje o nadchodzących akcjach: oto zalety posiadania programów lojalnościowych. Jakie jeszcze atuty mają tego typu programy?

 

 

 

 

 

 

 

Co to jest program lojalnościowy?

Już wiemy na czym polega istota wyżej wymienionego, ale nie mamy zapewne pojęcia, jak lepiej określić nasze zagadnienie. Otóż program lojalnościowy odróżnia stałych klientów danego sklepu od tych okazjonalnych, oferując im ogrom zniżek i dodatkowych promocji na towary. Niektóre z programów lojalnościowych dodatkowo zapewniają swym posiadaczom na udział w wielu ciekawych konkursach i losowaniach nagród. 

 

Zalety programu lojalnościowego

Programy lojalnościowe są doceniane i lubiane przez klientów danego sklepu. Mimo, że na ogół nie przynoszą ogromnych korzyści, zawsze pomogą zaoszczędzić parę złotych na jakimś produkcie, a to jest bardzo ważne i potrzebne. Oprócz tego klient z programem lojalnościowym otrzymuje np.:

- dodatkowe rabaty niedostępne dla innych zwykłych klientów,

- możliwość udziału w losowaniu nagród,

- obniżki,

- program punktowy: naliczanie punktów za zakupy, które później można wymienić na upominek,

- dodatkowe informacje o produktach,

- dostępność limitowanych produktów,

- wcześniejsza informacja o planowanych zniżkach.

Informacje o wielu lojalnościowych programach można znaleźć na stronie internetowej sklepu, np sodexo.pl . Znajdziemy tam również wiadomości dla potencjalnych klientów o tym, jak można do niego dołączyć online lub stacjonarnie w sklepie. Istnieją różne rodzaje programów lojalnościowych, zaś każdy z nich oferuje nieco inne benefity. Dobry program lojalnościowy zawiera aż kilka zalet mających zapewnić lojalność klientów. Jest to tym bardziej opłacalne, iż zalety jakie daje program lojalnościowy przyciągają nowych kupców i przekonują aby zostać stałym klientem. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na własny program lojalnościowy i rozważa różne systemy lojalnościowe, aby zadowolić klientów. Wdrożenie programu lojalnościowego okazuje się bowiem przekładać na zyski firmy, a stworzyć program lojalnościowy w dzisiejszych czasach nie jest trudno.

 

Program lojalnościowy jako wyróżnienie

Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na wyróżnienie najlepszych pracowników prezentem w postaci programu lojalnościowego. Na ogół są to programy motywujące dla pracowników, które w miarę zaangażowania obdarza ich nagrodami. Wynikają one z przyznawanych przez aplikację punktów, które można wymienić na korzyści materialne, odebrać praktyczne nagrody.