Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Jak zdobyć zaufanie i uznanie w oczach kontrahentów? To jedno z najważniejszych założeń, jakie stawia przed sobą większość firm. W dobie dużej konkurencyjności przedsiębiorstw jest to zadanie trudne do zrealizowania, choć możliwe do osiągnięcia. Zarządzający firmami nieustannie walczą o przetargi, kontakty czy zlecenia, ale często zapominają o tym, aby “zadbać” o swoich partnerów biznesowych.

 

 

Eventy firmowe - uczczenie współpracy i sposób budowania pozytywnego wizerunku marki

Event to słowo, które zapożyczyliśmy z języka angielskiego. W dosłownym tłumaczeniu oznacza wydarzenie, zdarzenie. Natomiast w branży eventowej jest to wydarzenie ściśle zaplanowane i zorganizowane, które realizuje określone cele. Event firmowy najczęściej sponsorowany jest przez firmę dla współpracowników, partnerów biznesowych i kontrahentów. Głównym celem imprez firmowych jest wykreowanie odpowiedniej atmosfery, która pozwoli osiągnąć długoterminowe cele przedsiębiorstwa. Każdy event firmowy realizuje inne cele. Jeden może być nastawiony na pozyskanie nowych klientów i budowanie pozytywnego wizerunku marki, inny zaś na integrację zespołu i pogłębienie więzi z personelem.

 

 

Sukces tkwi w szczegółach

Myśląc o evencie firmowym, najczęściej do głowy przychodzi nam uroczysta kolacja w drogiej restauracji lub mocno zakrapiana impreza. Tymczasem imprezy firmowe mogą przybierać całkiem inną formę. Najwyższa pora więc zmienić pogląd i wyobrażenie o nich, bo jest to niewątpliwie jedno z najskuteczniejszych narzędzi promocji. Impreza firmowa może stać się początkiem podjęcia nowej współpracy, może to być również sposób na prezentację nowego produktu czy usługi.

Jeśli dobrze się zaprezentujesz, jako profesjonalny partner biznesowy, zaproszeni goście również będą mieć o Tobie takie zdanie. W biznesie, podobnie jak w życiu, kierujemy się reputacją. Przedsiębiorca, któremu przyjdzie stanąć przed wyborem swojego partnera biznesowego, wybierze tego, który się czymś wyróżnił na tle pozostałych i wzbudził pozytywne skojarzenia.

 

 

Nieszablonowe pomysły na imprezy firmowe

Możemy wyróżnić wiele form eventów firmowych. Do najpopularniejszych z nich należą:

 

Imprezy plenerowe i team building

Imprezy plenerowe mogą przybierać różne formy. Najczęściej są to jednak pikniki firmowe organizowane na świeżym powietrzu. Pikniki firmowe to doskonała okazja do tego, by podziękować wspólnikom za ich wkład wniesiony w rozwój firmy. Taka forma eventów pozwala na zaproszenie gości wraz z rodzinami.

Dla zwolenników bardziej aktywnych imprez firmowych godną rozważenia propozycją będzie team building, czyli integracja poprzez działanie. Eventy firmowe z elementami team buildingu pozwalają na sprawdzenie swoich umiejętności w formie dobrej zabawy podczas różnego rodzaju wyzwań i niecodziennych sytuacji. Najczęściej nastawione są na współpracę w celu osiągnięcia wspólnego celu grupowego. Do konkurencji typowo team buildingowych można zaliczyć:

  • paintball,
  • gokarty,
  • quady,
  • bungy,
  • loty balonem.

Ciekawą alternatywą dla wymienionych atrakcji są również imprezy motoryzacyjne oraz eventy off-road. Imprezy motoryzacyjne na torze to okazja nie tylko do podziwiania super szybkich sportowych samochodów, ale przede wszystkim możliwość przejażdżki za kierownicą takiego sportowego auta w dodatku po prawdziwym torze wyścigowym. Taka impreza to idealna propozycja dla fanów motoryzacji. Zabawa firmowa z elementami sportowej jazdy na pewno na długo pozostanie w pamięci uczestników imprezy, a nam pozwoli się wyróżnić na tle innych.

off road spotkanie

 

Imprezy tematyczne

Imprezy w formie zabaw tematycznych charakteryzują się tym, że wszystkie elementy, które tworzą daną zabawę, są przygotowane w określonym klimacie. W tym wypadku ważne jest, aby wybrać określony temat, motyw przewodni i wokół tego tworzyć całą imprezę firmową. Pomysłów na tematyczne imprezy firmowe jest naprawdę wiele. Są one mocno zróżnicowane. Wszystko tak naprawdę zależy od naszej pomysłowości lub pomysłu agencji, której zlecimy to zadanie.

 

 

Imprezy firmowe - samemu, czy może z agencją?

Organizację imprezy firmowej najlepiej powierzyć specjalistom. W tej roli doskonale sprawdzą się firmy eventowe, w której pracują wykwalifikowane osoby zajmujące się organizacją tego typu wydarzeń od samego początku do końca i czuwające nad przebiegiem i bezpieczeństwem uczestników. Dzięki połączeniu wiedzy, doświadczenia i narzędzi, jakimi dysponują agencje eventowe, Twoja impreza firmowa może stać się wydarzeniem, które długo i głośno będzie się wspominać.

Autorem artykułu jest drivingexperience.pl - Agencja Eventowa z adrenaliną we krwi. Naszą specjalnością jest organizacja imprez samochodowych