News
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

rupixen com q59hmzk38eq unsplash 1
W listopadzie miesięczne GMV (wartość sprzedanych produktów) w sklepach działających na rozwiązaniu IdoSell wyniosło 1,2 mld zł przy rekordowej liczbie 5,2 mln zamówień. To o 58,3 proc. więcej zamówień niż w analogicznym okresie w 2019 r.

 

 

 

 

Listopad zawsze był dobrym czasem dla e-handlu. Jednak w tym roku jest on absolutnie wyjątkowy. Sprzedaż skoczyła jak nigdy dotąd. To dlatego, że do Black Friday i Cyber Monday (które generują duże przychody) dołączyły trudna sytuacja pandemiczna i zamknięcie wielu punktów sprzedaży stacjonarnej.

 

Bez dwóch zdań 2020 pobił 2019 pod względem ilości użytkowników, których w okresie listopada było średnio o 33,95% więcej (parametr Google Analytics 7-day active user). Widać więc, że Polacy zaczęli kupować nie tylko na Allegro, ale i poza nim, bo populacja klientów znacząco się powiększyła - mówi Paweł Fornalski CEO IdoSell.

 

W listopadzie 2020 sklepy, które korzystają z rozwiązania IdoSell otrzymały 5,2 mln zamówień na kwotę 1,2 mld zł. GMV sprzedawców do Polski było wyższe o 73,49 proc, a poza Polskę o 49,90 proc. Te imponujące liczby wynikają m.in. z filozofii IdoSell, która polega na nieustannym dostarczaniu merchantom rozwiązań zwiększających ich sprzedaż.

 

Z danych IdoSell wynika również, że w listopadzie 2020 (w porównaniu do tego miesiąca w 2019 r.) liczba zamówień z urządzeń mobilnych wzrosła o 35 proc. Ten wynik pokazuje, że e-commerce to także zakupy za pomocą smartfonów i tabletów. W związku z tym sklepy nie zoptymalizowane do sprzedaży mobilnej tracą możliwość wzrostów.

 

IdoSell od 20 lat działa w e-commerce. Posiada 6000 sklepów, które często są liderami w swoich kategoriach To zaawansowany technologicznie SasS, który zapewnia wydajną pracę i możliwość wzrostu dla dużych e-sklepów. Oferta ta pozwala także szybko migrować tym, dla których inne platformy sprzedaży są już niewystarczające. IdoSell oferuje sprzedawcom liczne narzędzia, integracje i sprzedaż wielokanałową oraz wsparcie profesjonalistów z działów Custommer Success i User Experience.

 

REKLAMA