A A A
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

homeoffice
Strategia obejmująca rekomendację i lokowanie produktów realizowana przez osoby mające wpływ na decyzje zakupowe użytkownik mediów społecznościowych stanowi popularne rozwiązanie w sektorze e-commerce. Warto wiedzieć, jakie korzyści może przynieść współpraca z influencerami.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Popularność marki

Internetowi twórcy kształtują opinię odbiorców na temat danego produktu lub konkretnej usługi. Blogerzy w swoich działaniach promocyjnych wykorzystują osobiste komentarze, rysunki i nagrania, ukazujące pogląd autora na temat określonego zagadnienia. Współpraca z twórcami internetowych dzienników zwiększa więc popularność marki wśród użytkowników sieci. Blogi często wyposażone są w trackbacki, odsyłające do stron innych influencerów. Dzięki nim można stworzyć promocyjny viral, rozpowszechniający produkt wśród innych osób, wpływających na opinię konsumentów. Warto pamiętać, że blogerzy posiadają również konta w mediach społecznościowych. Influencer marketing Adnext pozwala więc rozwinąć emisyjne kanały promocji. Dzięki strategii można zwiększyć efektywność działań prowadzonych w ramach Search Engine Optimization. Linki przekierowujące do witryny firmy zapewniają bowiem wyższą pozycję strony w organicznych wynikach wyszukiwania. Atrakcyjny content i aktualizacje umieszczanych treści korzystnie wpływają na działania algorytmów Google. 

 

Trwałe relacje z klientami

Internetowe dzienniki zaspokajają przyjemności odbiorców i budują silne relacje towarzyskie, odpowiadając zarazem na potrzeby emocjonalne użytkowników sieci. Influencer marketing stanowi więc idealne rozwiązanie dla firm pragnących zbudować ze swoimi klientami stałe więzi. Strategia nawiązuje do koncepcji brand hero. Blogerzy potrafią bowiem stworzyć ciekawą historię na temat brandu i oferowanego przez firmę produktu, z którą odbiorcy czują emocjonalną więź.

Współpraca z blogerami pozwala zdobyć zaufanie klientów. Należy jednak pamiętać, że efektywność działań w ramach influencer marketingu wymaga dobrania odpowiednich kanałów emisji. Duże znacznie ma również content tworzony przez danego twórcę. Powinien on być bowiem koherentny z rodzajem produktów oferowanych w sklepie online.