Porady
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Facilitime
Jak skutecznie zwiększyć produktywność firmy? Coraz dłuższa i intensywniejsza praca niekoniecznie doprowadzi do celu, dobre efekty zapewnić może za to odpowiednia organizacja. W tym zakresie dużym wsparciem dla przedsiębiorców będzie nowoczesna aplikacja do planowania zadań.

 

 

 

 

 

 

 

 

Co daje profesjonalny program do zarządzania pracą?

Inteligentny asystent planowania od FaciliTime™ to wygodna w obsłudze aplikacja, dzięki której można szybko tworzyć nowe zadania i przydzielać je pracownikom. Taki program to znacznie więcej niż zwykły, elektroniczny kalendarz – system podpowiada, jakie zasoby będą najlepsze do realizacji danego zadania, podaje dane w czasie rzeczywistym, uwzględnia takie informacje jak natężenie ruchu na trasie czy typ dostępnego pojazdu.

Część pracy związanej z planowaniem można zautomatyzować. System daje możliwość budowania własnych szablonów, które później wystarczy tylko uzupełnić tekstem, zdjęciem, kodem kreskowym czy inną niestandardową informacją. Dzięki szablonom łatwiej i szybciej przygotowuje się raporty, karty pracy i certyfikaty, a wszystkie dane znajdują się w jednym miejscu i są w każdej chwili dostępne dla upoważnionych osób.

 

Pełna kontrola nad działaniem firmy

Tworzenie planów to jedno, późniejszy nadzór to drugie. Z aplikacją FaciliTime można na bieżąco śledzić postępy prac, sprawdzać lokalizację pracowników terenowych i w razie konieczności nanosić poprawki w harmonogramie. Aplikacja informuje wszystkich zainteresowanych o tych zmianach – pracownicy otrzymują powiadomienia o aktualizacji planów, można też w taki sposób przesłać do członków zespołu ważne notatki czy dokumenty.

Wpadło niespodziewane zlecenie? Aplikacja ułatwi wprowadzenie zmian, bez ryzyka, że nagle cały grafik się posypie, a zaległe zadania zaczną się nawarstwiać. Program daje podgląd bieżących zadań oraz przypomina o głównych priorytetach, do tego optymalizuje pracę minimalizując koszt obsługi klienta na podstawie stworzonych wcześniej modeli cenowych.

Planowanie zadań jest tym łatwiejsze, że aplikacja uwzględnia specyfikę danej branży, biorąc pod uwagę charakter danych zleceń oraz możliwości pracowników. Mając takie narzędzie, można szybko podejmować kluczowe decyzje zwiększające wydajność firmy i zadowolenie klientów.