A A A
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

sklep internetowy
Chcesz założyć sklep internetowy? W takim razie musisz wiedzieć, co wiąże się z prowadzeniem biznesu. Obecnie bardzo ważną częścią strategii marketingowej jest marketing internetowy. O promocję w sieci muszą zadbać nie tylko sklepy internetowe, ale w zasadzie wszystkie firmy, które chcą osiągnąć sukces w swojej branży. W dzisiejszym artykule opowiemy, jak wypromować sklep internetowy w Internecie.

 

 

 

 

 

 

 

Jak wypromować sklep internetowy?

Laikowi może się wydawać, że sklep internetowy w zasadzie reklamuje się sam. Wystarczy po prostu postawić stronę internetową i trafi na nią każdy zainteresowany klient końcowy. Niestety – to tak nie działa.

Każdy biznes musi mieć dopracowaną strategię marketingową, której celem jest:

  • branding, czyli zbudowanie świadomości marki

  • dotarcie do grupy docelowej potencjalnych klientów

  • zbudowanie trwałej relacji z klientami

  • pozycjonowanie pod kątem SEO (strona internetowa wyświetla się wówczas wysoko w wynikach wyszukiwania Google)

  • zwiększenie sprzedaży produktów.

Działania w tym zakresie warto powierzyć specjaliście (ekomersiak.pl). Konsultant i doradca stworzy dla ciebie skuteczną kampanię marketingową, skrojoną na potrzeby twojego sklepu internetowego. Wszystkie procesy i działania są poprzedzone dokładną analizą podejmowanych dotychczas działań.

Statystyki pokazują, że współpraca z profesjonalistą zajmującym się marketingiem w sieci przynosi wymierne efekty – wskaźniki sprzedaży rosną aż o 124% od momentu podjęcia współpracy. Jest to średnia, natomiast rekordziści poprawili sprzedaż aż o 3500%.

 

Jak osiągnąć sukces w branży e-commerce?

Marketing internetowy ma jeden główny cel, a mianowicie: zwiększenie sprzedaży. Duże wyniki sprzedażowe to sukces sklepu internetowego. Nasuwa się jednak pytanie: jak to osiągnąć? Szczególnie w dobie tak dużej konkurencji.

Wszelkie działania powinny być poprzedzone skrupulatną analizą. Audyt w sklepie internetowym powinien obejmować takie sekcje, jak: strona główna, lista produktów, karta produktu, koszyk, checkout. Trzeba przeanalizować także samą platformę, na której działa sklep – jaka jest jej szybkość i czy jest dostatecznie stabilna.

W osiągnięciu sukcesu pomagają przydatne narzędzia, takie jak:

  • Google Ads – system płatnych reklam Google. Doświadczenie pokazuje, że to relatywnie tani, a jednocześnie bardzo skuteczny sposób promowanie swojej firmy. Przynosi efekty w krótkim czasie.

  • Facebook Ads – to system płatnych reklam, oferowany przez giganta portali społecznościowych. Media społecznościowe to potężne narzędzie do promowania swoich produktów i usług, ponieważ praktycznie każdy ma swój profil na FB czy Instagramie. Do tego menedżer reklam na FB jest bardzo funkcjonalny, bo umożliwia precyzyjne targetowanie, ustalenie celów i proponuje różne formy reklamy.

  • PR marketing – bardzo ważne są dziś pozytywne opinie o twojej firmie w sieci. Nie zapomnij więc o PR marketingu (najlepiej połączonym z działaniami SEO). Niestety zadowoleni klienci często zapominają o pozostawieniu dobrej opinii. Musisz sam zadbać o to, aby twoja firma była widoczna w serwisach opiniotwórczych.

sklep internetowy
Chcesz założyć sklep internetowy? W takim razie musisz wiedzieć, co wiąże się z prowadzeniem biznesu. Obecnie bardzo ważną częścią strategii marketingowej jest marketing internetowy. O promocję w sieci muszą zadbać nie tylko sklepy internetowe, ale w zasadzie wszystkie firmy, które chcą osiągnąć sukces w swojej branży. W dzisiejszym artykule opowiemy, jak wypromować sklep internetowy w Internecie.

 

 

 

 

 

 

 

Jak wypromować sklep internetowy?

Laikowi może się wydawać, że sklep internetowy w zasadzie reklamuje się sam. Wystarczy po prostu postawić stronę internetową i trafi na nią każdy zainteresowany klient końcowy. Niestety – to tak nie działa.

Każdy biznes musi mieć dopracowaną strategię marketingową, której celem jest:

  • branding, czyli zbudowanie świadomości marki

  • dotarcie do grupy docelowej potencjalnych klientów

  • zbudowanie trwałej relacji z klientami

  • pozycjonowanie pod kątem SEO (strona internetowa wyświetla się wówczas wysoko w wynikach wyszukiwania Google)

  • zwiększenie sprzedaży produktów.

Działania w tym zakresie warto powierzyć specjaliście (ekomersiak.pl). Konsultant i doradca stworzy dla ciebie skuteczną kampanię marketingową, skrojoną na potrzeby twojego sklepu internetowego. Wszystkie procesy i działania są poprzedzone dokładną analizą podejmowanych dotychczas działań.

Statystyki pokazują, że współpraca z profesjonalistą zajmującym się marketingiem w sieci przynosi wymierne efekty – wskaźniki sprzedaży rosną aż o 124% od momentu podjęcia współpracy. Jest to średnia, natomiast rekordziści poprawili sprzedaż aż o 3500%.

 

Jak osiągnąć sukces w branży e-commerce?

Marketing internetowy ma jeden główny cel, a mianowicie: zwiększenie sprzedaży. Duże wyniki sprzedażowe to sukces sklepu internetowego. Nasuwa się jednak pytanie: jak to osiągnąć? Szczególnie w dobie tak dużej konkurencji.

Wszelkie działania powinny być poprzedzone skrupulatną analizą. Audyt w sklepie internetowym powinien obejmować takie sekcje, jak: strona główna, lista produktów, karta produktu, koszyk, checkout. Trzeba przeanalizować także samą platformę, na której działa sklep – jaka jest jej szybkość i czy jest dostatecznie stabilna.

W osiągnięciu sukcesu pomagają przydatne narzędzia, takie jak:

  • Google Ads – system płatnych reklam Google. Doświadczenie pokazuje, że to relatywnie tani, a jednocześnie bardzo skuteczny sposób promowanie swojej firmy. Przynosi efekty w krótkim czasie.

  • Facebook Ads – to system płatnych reklam, oferowany przez giganta portali społecznościowych. Media społecznościowe to potężne narzędzie do promowania swoich produktów i usług, ponieważ praktycznie każdy ma swój profil na FB czy Instagramie. Do tego menedżer reklam na FB jest bardzo funkcjonalny, bo umożliwia precyzyjne targetowanie, ustalenie celów i proponuje różne formy reklamy.

  • PR marketing – bardzo ważne są dziś pozytywne opinie o twojej firmie w sieci. Nie zapomnij więc o PR marketingu (najlepiej połączonym z działaniami SEO). Niestety zadowoleni klienci często zapominają o pozostawieniu dobrej opinii. Musisz sam zadbać o to, aby twoja firma była widoczna w serwisach opiniotwórczych.