Porady
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

główne kolorowe foliopaki kurierskie
Foliopaki są stosowane coraz częściej, zwłaszcza w takich branżach jak e-commerce. Pełnią funkcję praktycznych i bezpiecznych opakowań. Równie istotne jest też to, że można na nie nanosić własne wydruki. Dlaczego warto to robić? Czy foliopaki z logo firmy to dobre rozwiązanie?

 

 

 

 

 

 

 

 

Dlaczego warto postawić na foliopaki?

Foliopaki z logo czy innymi nadrukami wykorzystuje coraz więcej firm. Nie jest to zaskakujące, ponieważ mają one kilka ważnych zalet. Przede wszystkim pozwalają na łatwe zapakowanie przedmiotów przeznaczonych do wysyłki. Zamówienia bezpiecznie docierają pod wskazany adres.

Co więcej, za sprawą foliopaków trudno zidentyfikować, co znajduje się w środku. Nie są przezroczyste, dlatego do minimum zmniejszają ryzyko kradzieży przesyłek. To bardzo dobry wybór zarówno do wysyłki dokumentów, jak i wielu różnych, niewielkich przedmiotów.

Tego typu opakowania są wodoodporne i nie są podatne na uszkodzenia mechaniczne. Mają szerokie zastosowanie. Foliopak z własnym nadrukiem przydaje się m.in. w sklepach internetowych oferujących sprzedaż:

  • odzieży i obuwia,
  • kosmetyków,
  • żywności,
  • biżuterii,
  • książek.

 

Foliopaki kurierskie z własnym nadrukiem – jakie są ich zalety?

Foliopaki z nadrukiem pełnią funkcję dodatkowej reklamy firmy. To jeden z elementów komunikacji wizualnej. Pozwala na zachowanie spójnego wizerunku i utrwalenie go w świadomości klientów.

 

Foliopak z nadrukiem – co można na nim umieścić?

To, jaki dokładnie nadruk znajdzie się na foliopakach, jest decyzją indywidualną. Każdy decyduje o tym samodzielnie, biorąc pod uwagę swoje potrzeby. Popularnym wyborem są foliopaki z własnym logo. Pokazują, od kogo pochodzi przesyłka i jednocześnie pozwalają na zwiększenie rozpoznawalności firmy.

Warto jednak podkreślić, że nie trzeba ograniczać się wyłącznie do takich elementów jak logo. Można dodać również inne informacje, przykładowo:

  • adres firmy,
  • numer telefonu,
  • podziękowania za złożone zamówienie,
  • kilka miłych słów dla klienta.

Renomowany producent takich opakowań daje możliwość przygotowania indywidualnego projektu nadruku. Zadba więc o każdy szczegół.

Foliopak z nadrukiem dopasowany do własnych potrzeb - colormark.pl

Foliopaki z własnym nadrukiem a budowanie pozytywnego wizerunku

Budowanie pozytywnego wizerunku firmy czy marki to długotrwały proces. Składa się na niego wiele różnych czynności, a stosowanie foliopaków z nadrukiem to jeden z nich. Klienci oczekujący na przesyłkę od razu po jej otrzymaniu zobaczą logo bądź nazwę i dzięki temu firma będzie im się pozytywnie kojarzyć. Dojdą również do wniosku, że dba ona o każdy, nawet najmniejszy szczegół, więc warto jej zaufać.

Trzeba też zwrócić uwagę na inny, ważny aspekt. Foliopaki z nadrukiem, podobnie jak te zwykłe, nadają się do wielokrotnego użytku. Wystarczy je delikatnie rozciąć w jednym miejscu podczas otwierania przesyłki. Wówczas w foliopaki można ponownie coś zapakować i wysłać, co jest ekologiczne i jednocześnie ekonomiczne. Firma stawiająca na tego typu rozwiązania zwykle jest lepiej postrzegana przez osoby, które dbają o środowisko.

 

Foliopaki z nadrukiem – producent

Przygotowanie foliopaków z logo firmy czy innym nadrukiem nie jest kłopotliwe. Niemniej najlepiej powierzyć to zadanie doświadczonemu producentowi. Warto przy tym zweryfikować, czy foliopak kurierski z nadrukiem powstaje z wykorzystaniem nowoczesnych technologii – to gwarancja wysokiej jakości. Najważniejsze jest przy tym to, aby produkt był idealnie dopasowany do indywidualnych preferencji.

Gdzie zamówić solidne i estetycznie wykonane foliopaki z własnym nadrukiem? Jedynym słusznym wyborem jest profesjonalna firma oferująca opakowania foliowe.