Wywiady
Typography
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

OknoPlus
Poszukiwanie innowacyjnych, coraz doskonalszych technologii, uważne wsłuchiwanie się w potrzeby rynku, tworzenie rozwiązań, które wynoszą komfort życia na zupełnie nowy poziom, a do tego doskonałe wykorzystanie doświadczenia, wiedzy oraz potencjału zespołu. OknoPlus to marka, która nie zwalnia tempa i każdego dnia pracuje nad tym, by dawać swoim klientom cały pakiet wartości dodanych – zarówno, gdy mowa o samych produktach, jak i doradztwie w wyborze tych najlepszych. Dziś nad kolejnym krokiem milowym w historii firmy czuwać będzie trzech nowych dyrektorów: Krzysztof Gucwa - Dyrektor Generalny OknoPlus, Dorota Frączek - Dyrektor operacyjny oraz Dawid Mickiewicz - Dyrektor do spraw sprzedaży i marketingu.

 

Rozwój na zewnątrz i wewnątrz
Choć ostatnie lata nie należały do najłatwiejszych dla branży budowlanej, OknoPlus nie zwolnił tempa i wykorzystał minione miesiące na rozwój oferty produktowej i dostosowanie doradztwa oraz sprzedaży do kanałów on-line. W trakcie pandemicznej rzeczywistości swoje premiery miały rozwiązania z kolekcji Reveal, mapę salonów partnerskich zasiliły kolejne punkty w całej Polsce, marka przygotowuje wypuszczenie na rynek kolejnych zaskakujących nowości… W tak dynamicznej rzeczywistości i w obliczu ambitnych planów u sterów stanęło trzech nowych dyrektorów, którzy doprowadzą OknoPlus do kolejnych biznesowych portów.
 
Wzmocnienie działu innowacji, operacyjnego, sprzedaży i marketingu
Dyrektorem Generalnym OknoPlus zostaje Krzysztof Gucwa, odpowiedzialny za rozwój innowacji marki OknoPlus. Krzysztof Gucwa pozostaje również członkiem Zarządu.
Oprócz obowiązków wynikających z pełnienia roli członka Zarządu, duży nacisk położę na wdrażanie innowacji, które od samego początku istnienia firmy są znakiem rozpoznawczym OknoPlus – mówi Krzysztof Gucwa, Dyrektor Generalny marki. – Jestem przekonany, że przyszłość należy do tych producentów, którzy stawiają na kreatywność, funkcjonalność oraz nowoczesne technologie. Do tych, którzy wyznaczają trendy, a nie tylko za nimi podążają. Mamy ogrom pomysłów, a z zespołem, który udało nam się stworzyć, możemy zrobić naprawdę wszystko, co udowadniamy każdym nowym produktem oraz udoskonalaniem tych już istniejących w naszym portfolio. Mojej pracy przyświeca motto: rób to, co innym wydaje się nie do zrobienia. Właśnie ta dewiza wyznacza i będzie wyznaczać kierunek moich działań – dodaje.
Stanowisko Dyrektora Operacyjnego obejmuje Dorota Frączek, która od 7 lat zajmuje się wdrażaniem koncepcji zarządzania Lean Manufacturing. Dzięki temu zoptymalizowano procesy w całej w firmie, a także wdrożono doskonalące je systemy ERP.
Jako dyrektor operacyjny chciałabym skupić się na koordynacji współpracy między poszczególnymi działami tak, by jeszcze skuteczniej i efektywniej realizować plany długoterminowe. Obieramy kierunek do jeszcze prężniejszego rozwoju marki na wielu obszarach. Praca zespołowa, odpowiedzialność oraz jasno wytyczone cele są fundamentem mojego działania – mówi Dorota Frączek, Dyrektor Operacyjny OknoPlus.
 

Na czele sprzedaży i promocji stanie Dawid Mickiewicz, który do tej pory zajmował się marketingiem marki. Do obowiązków nowego dyrektora dojdzie rozwój sieci sprzedaży w Polsce i zagranicą, kontakt z dystrybutorami oraz promocja innowacji OknoPlus na rynku polskim i zagranicznym.
 
To, co wyróżnia OknoPlus na tle konkurencji to nowe podejście do pojęcia premium – patrzymy na okno w detalu, drobiazgach, skupiamy się na wnętrzu, żeby oddać klientom produkt najwyższej klasy – pełen innowacyjnej funkcjonalności oraz odpowiadający na współczesne kryteria designu i to w bardzo rozsądnej cenie. To już udało nam się zrobić, dzięki wyjątkowym, kreatywnym ludziom, którzy tworzą OknoPlus. Moim zadaniem będzie skuteczna komunikacja tych rozwiązań z rynkiem, z klientami, siecią sprzedaży, ale także między ludźmi w firmie. Tworzymy rozwiązania dla ludzi, którzy wymagają więcej, oczekują czegoś więcej i ich będziemy w przestrzeniach sprzedażowych poszukiwać. Nie tylko na rynku polskim, ale także za granicą – mówi Dawid Mickiewicz, Dyrektor sprzedaży i marketingu OknoPlus.
 
Ale to nie koniec tegorocznych zmian! Izabela Tryba zostaje Dyrektorem Działu Obiektowego, będąc odpowiedzialną za duże projekty inwestycyjne.
 
Filozofia marki nie pozwala na kompromisy w kontekście jakości, energooszczędności oraz funkcjonalności, co bez wątpienia znalazło uznanie w oczach klientów. - Siłą marki są ludzie, którzy ją tworzą, a także to, że dzięki nim możemy być rzetelni – nie tylko podczas tworzenia produktów, ale już na etapie doradztwa oraz sprzedaży. To dla mnie ogromny powód do dumy, że nasi pracownicy, pełni zaangażowania, nowych pomysłów i świeżego spojrzenia na rozwój, staną na tak ważnych i czołowych stanowiskach – mówi Wacław Figiel, Prezes marki OknoPlus.