A A A
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

restauracja hotelowaObecnie hotel to coś więcej, niż tylko miejsce gdzie komfortowo możemy spędzić noc poza domem. Gdy za sprawą interesów, jakie prowadzimy jesteśmy nadzwyczaj często w podróży zaczynamy doceniać inne udogodnienia, czekające na nas na miejscu. Może być to piękny park znajdujący się na terenie posesji, przestrzeń coworkingowa, bar, kręgielnia, czy nawet strefa SPA. Nic jednak nie będzie w stanie zastąpić naprawdę dobrej restauracji, o czym więcej postaramy się opowiedzieć w artykule, jaki specjalnie dla Was przygotowaliśmy.

 

Okazuje się, że jednym z ważniejszych kryteriów wyboru hotelu – oprócz oczywiście lokalizacji, czy ceny – jest obecność restauracji, w jakiej możemy się porządnie posilić przed rozpoczęciem wymagającego dnia. A chociaż coraz więcej obiektów posiada własne zaplecze gastronomiczne, nie zawsze spełnia ono mniej lub bardziej wygórowane wymagania klientów. Czym powinien cechować się warty polecenia hotelowy lokal kulinarny, taki, do którego z chęcią możemy udać się nawet nie nocując danego dnia w jednym z apartamentów?

 

Klimat lokalu

Naszą listę rozpoczynamy od nieco subiektywnego kryterium, jakim jest panujący we wnętrzu klimat. To rzecz, jaka od razu rzuca się w oczy, choć składa się na nią tak wiele czynników. Sam wystrój to już połowa sukcesu – niezależnie do tego, czy będzie on bardziej elegancki i stonowany, tematyczny bądź po prostu przytulny, to, co znajduje się w środku zawsze powinno zostać dogłębnie przemyślane i odpowiednio wyważone, tak, by całość nie przytłaczała, lecz zachęcała do wstąpienia na dłużej. Pod pojęciem klimat – naszym zdaniem – mieści się także muzyka oraz podejście personelu, o którym wspomnimy w dalszej części tekstu.

 

Odpowiednio skomponowane menu

Lecz najpierw coś, bez czego o żadnej restauracji nie może być mowy. Zupełną podstawą będzie tu dobra urozmaicona kuchnia, potwierdzona odpowiednim menu, w którym każdy z nas znajdzie coś dla siebie – osoby o przeróżnych preferencjach smakowych, a także te, które przestrzegające specjalnej diety.

Wsród potraw serwowanych przez szefa kuchni – mówi jeden z przedstawicieli gdańskiego hotelu Amberna pewno muszą znaleźć się opcje tradycyjne, jak i najlepsze regionalne przysmaki, których z pewnością zapragną skosztować odwiedzający hotel turyści. Cieżko bowiem wskazać coś przyjemniejszego od smakowitego i aromatycznego dania, podanego nam po wielogodzinnej i męczącej podróży, dania, które idealnie nam smakuje, niezależnie od tego, czy jadaliśmy je już wcześniej, czy kosztujemy je dopiero po raz pierwszy.

 

Bogata oferta napojów

Przywiązanie do produktów najwyższej jakości przejawia się także w ofercie napojów, jaka  – by zadowolić zróżnicowaną klientelę – powinna być wyjątkowo bogata. Świetnie, gdy zakres napitków obejmuje nie tylko powszechnie znane produkty, lecz także, dla przykładu, wyszukane piwa rzemieślnicze, czy sporą selekcję win, odpowiednio nadających się do serwowanych przez restaurację potraw.

 

Wybitny poziom obsługi

Jak łatwo się przekonać, nie mniej ważny od wszystkich opisanych wyżej cech, okazuje się być obsługujący nas zespół ludzi. Profesjonalna ekipa kelnerek i kelnerów powinna cechować się przede wszystkim wyjątkowo wysoką kulturą osobistą i nienagannym wyglądem. Pozytywne nastawienie do życia i oddanie swej pracy dopełnią obrazu idealnej obsługi, dzięki której wizyta w hotelowej restauracji stanie się dla nas prawdziwie wspaniałym doświadczeniem. W końcu od sposobu podejścia poszczególnych pracowników do gości zależy opinia, jaką ostatecznie wystawia się danemu lokalowi – cierpliwość, życzliwość i prosty, szczery uśmiech z pewnością zaprocentują.

 

restauracja hotelowaObecnie hotel to coś więcej, niż tylko miejsce gdzie komfortowo możemy spędzić noc poza domem. Gdy za sprawą interesów, jakie prowadzimy jesteśmy nadzwyczaj często w podróży zaczynamy doceniać inne udogodnienia, czekające na nas na miejscu. Może być to piękny park znajdujący się na terenie posesji, przestrzeń coworkingowa, bar, kręgielnia, czy nawet strefa SPA. Nic jednak nie będzie w stanie zastąpić naprawdę dobrej restauracji, o czym więcej postaramy się opowiedzieć w artykule, jaki specjalnie dla Was przygotowaliśmy.

 

Okazuje się, że jednym z ważniejszych kryteriów wyboru hotelu – oprócz oczywiście lokalizacji, czy ceny – jest obecność restauracji, w jakiej możemy się porządnie posilić przed rozpoczęciem wymagającego dnia. A chociaż coraz więcej obiektów posiada własne zaplecze gastronomiczne, nie zawsze spełnia ono mniej lub bardziej wygórowane wymagania klientów. Czym powinien cechować się warty polecenia hotelowy lokal kulinarny, taki, do którego z chęcią możemy udać się nawet nie nocując danego dnia w jednym z apartamentów?

 

Klimat lokalu

Naszą listę rozpoczynamy od nieco subiektywnego kryterium, jakim jest panujący we wnętrzu klimat. To rzecz, jaka od razu rzuca się w oczy, choć składa się na nią tak wiele czynników. Sam wystrój to już połowa sukcesu – niezależnie do tego, czy będzie on bardziej elegancki i stonowany, tematyczny bądź po prostu przytulny, to, co znajduje się w środku zawsze powinno zostać dogłębnie przemyślane i odpowiednio wyważone, tak, by całość nie przytłaczała, lecz zachęcała do wstąpienia na dłużej. Pod pojęciem klimat – naszym zdaniem – mieści się także muzyka oraz podejście personelu, o którym wspomnimy w dalszej części tekstu.

 

Odpowiednio skomponowane menu

Lecz najpierw coś, bez czego o żadnej restauracji nie może być mowy. Zupełną podstawą będzie tu dobra urozmaicona kuchnia, potwierdzona odpowiednim menu, w którym każdy z nas znajdzie coś dla siebie – osoby o przeróżnych preferencjach smakowych, a także te, które przestrzegające specjalnej diety.

Wsród potraw serwowanych przez szefa kuchni – mówi jeden z przedstawicieli gdańskiego hotelu Amberna pewno muszą znaleźć się opcje tradycyjne, jak i najlepsze regionalne przysmaki, których z pewnością zapragną skosztować odwiedzający hotel turyści. Cieżko bowiem wskazać coś przyjemniejszego od smakowitego i aromatycznego dania, podanego nam po wielogodzinnej i męczącej podróży, dania, które idealnie nam smakuje, niezależnie od tego, czy jadaliśmy je już wcześniej, czy kosztujemy je dopiero po raz pierwszy.

 

Bogata oferta napojów

Przywiązanie do produktów najwyższej jakości przejawia się także w ofercie napojów, jaka  – by zadowolić zróżnicowaną klientelę – powinna być wyjątkowo bogata. Świetnie, gdy zakres napitków obejmuje nie tylko powszechnie znane produkty, lecz także, dla przykładu, wyszukane piwa rzemieślnicze, czy sporą selekcję win, odpowiednio nadających się do serwowanych przez restaurację potraw.

 

Wybitny poziom obsługi

Jak łatwo się przekonać, nie mniej ważny od wszystkich opisanych wyżej cech, okazuje się być obsługujący nas zespół ludzi. Profesjonalna ekipa kelnerek i kelnerów powinna cechować się przede wszystkim wyjątkowo wysoką kulturą osobistą i nienagannym wyglądem. Pozytywne nastawienie do życia i oddanie swej pracy dopełnią obrazu idealnej obsługi, dzięki której wizyta w hotelowej restauracji stanie się dla nas prawdziwie wspaniałym doświadczeniem. W końcu od sposobu podejścia poszczególnych pracowników do gości zależy opinia, jaką ostatecznie wystawia się danemu lokalowi – cierpliwość, życzliwość i prosty, szczery uśmiech z pewnością zaprocentują.

 

Polecamy

Czym są social media?

Gdzie Polacy ulokują 54 miliardy złotych?